ПОЛИТИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ - ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА - ТАТЯНА БУРУДЖИЕВА - СИЕЛА


Информация
ПОЛИТИЧЕСКИ МАРКЕТИНГ - ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА - ТАТЯНА БУРУДЖИЕВА - СИЕЛА
В книгата на доц. Татяна Буруджиева са събрани множество исторически факти, теоретични постулати, разработки и дефиниции. Най-важното, обаче, е, че в нея има конкретен практически опит за реално водене на политика, както и примери за успешни и не чак толкова успешни инструменти на политическия маркетинг. Страниците на книгата със сигурност ще бъдат полезни на хилядите специалисти, които искат да подобрят участието си в политическия процес и да се усъвършенстват в приложното правене на публични политики.
Увеличете знанията си за това толкова охулвано, но и така необходимо и незаменимо нещо - политиката - което държи в цялост съвместния живот на всички хора на Земята.
Издателство: Сиела.
Автори: Доц. Татяна Буруджиева, доц. Лиляна Канева.
Година на издаване: 2007.
Език: български.
Корица: Мека.
Размери: 1.50 / 16.50 / 23.00 см.
Тегло: 380 гр.
ISBN: 9789542801146.
Отзиви към продукт